مشاوره تخصصی اپوکسی راهبرد اصلی شرکت رسپاد

مشاوره تخصصی اپوکسی و ارائه اطلاعات اولیه به مشتریان و کسانی که در آستانه شروع پروژه ای هستند، یا درباره پروژه های انجام شده خود نیازمند کسب دانش و اطلاعات به روز اند، یکی از سیاست های اصلی شرکت رسپاد به عنوان یکی از تولید کنندگان و مجریان اصلی انواع کفپوش های صنعتی از جمله کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و سایر سیستم های پوششی در کشور است. ضمن این که همکاری با شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان تخصصی رنگ صنعتی از مزایای رقابتی رسپاد است. 

تولید و اعمال میلیون ها تن کفپوش در ابرپروژه های کفپوش در طول چهار چند فعالیت در صنعت پوشش ایران و تحقیقات و پژوهش هایی که به موازات آن صورت گرفته، باعث شده است کارشناسان پویای این شرکت که همگی از دانش آموختگان دانشگاه های طراز اول کشور هستند، به مجموعه ای از اطلاعات کارشناسی و تخصصی دست پیدا کنند و براساس روش اجرایی مبتنی بر تشریک مساعی که راهبرد اصلی تیم مدیریتی این شرکت است، با اولین تماس در اختیار مشتریان اعم از خرد و کلان قرار می دهند. به اعتقاد ما نشر اطلاعات به‌روز و کاربردی یکی از راه هایی است که می تواند صنعت کفپوش و سیستم های پوشش کشور را در مسیر توسعه به پیش ببرد. ضمن این که ترجمه و تولید محتوای مناسب برای دانش افزایی در حوزه سیستم های اپوکسی و سایر پوشش ها نیز گامی به موازات همین مساله است. 

بنابراین تیم اجرایی و علمی شرکت رسپاد به طور پیوسته این آمادگی را دارد که نه تنها برای افزایش دانش مشتریان و کارفرمایان خود، حتی برای تشریک مساعی و دانش افزایی همکاران دیگر، تجربیات خود را به اشتراک بگذارد. به این خاطر سیاست حداکثر مشاوره پیش از شروع هر پروژه ای و حداکثر پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش انواع کفپوش ها از جمله کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان، بعد از اجرای هر پروژه، از راهبردهای اصلی این شرکت است. 

مجموعه دانش کسب شده از مسیر اجرای ابرپروژه های مرتبط با انواع کفپوش ها و در حوزه های متنوع صنایع مختلف و همکاری با شرکت های بزرگی در صنایع مختلف ذخیره ارزشمندی است که شرکت رسپاد با به اشتراک گذاری آن در راستای توسعه صنعت کفپوش کشور گام برمی دارد. 

راه های تماس و ارتباط که در ذیل این صفحه مشاهده می کنید، ازجمله مسیرهایی است که کارفرمایان محترم، می توانند از طریق آن برای مشاوره تخصصی اپوکسی تماس بگیرند. 

اطلاعات دفتر مرکزی رسپاد

تهران، خیابان گیشا، نبش خیابان 17، پلاک 256، واحد 8

021-88279096

09103939630

09103939440

info@raspod.com

اطلاعات کارخانه رسپاد

اصفهان، شهرک صنعتی رازی، خیابان هفتم

09103939630

09103939440

info@raspod.com

Call Now Button