کفپوش های IHC

کفپوش های IHC یا به عبارتی پوشش های هیبریدی یکپارچه، نسل جدیدی از کفپوش های آلی – معدنی هستند که دوام و مقاومت مکانیکی فوق العاده بیشتری نسبت به کفپوش های متداول اپوکسی و پلی یورتان دارند.

خواص مقاومتی ویژه ی این کفپوش، اجرای آن را در محیط های کاربری سنگین نظیر محیط های کارخانه ای با تردد احجام بسیار سنگین، پارکینگ های پر تردد نظیر پارکینگ های هایپر مارکت ها و مراکز خرید عمومی توجیه پذیر می کند.

پوشش IHC در چهار لایه و با ضخامت 5 الی 7 میلیمتر اجرا می شود و در صورت اجرای صحیح و اصولی توانایی تحمل تا 20 تن بار در متر مربع را دارا می باشد.

شرکت مهندسی رسپاد بسپار آریا، به همت جمعی از متخصصین فارغ التحصیل مهندسی پلیمر، گرایش رنگ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس گردید. از اهداف اصلی تاسیس این شرکت سامان بخشی به روش­ های سنتی تولید و اجرا در صنعت رنگ کشور و ارائه راهکارهای مهندسی با بهره گیری از آخرین فناوری­ های روز این صنعت در جهان می ­باشد.

مشاوره، اطلاع رسانی، تحقیق و توسعه و کمک به کاهش هزینه های آشکار و نهان مربوط به خوردگی تاسیسات و تجهیزات صنایع مختلف کشور به منظور صیانت از دارایی های ملی، از برنامه های مهم دیگر این شرکت می باشد.

این شرکت با اتکا به دانش و تخصص همکاران خود، افتخار دارد به عنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی، همزمان در دو زمینه تولید و اجرای انواع پوشش های دکوراتیو، صنعتی، ترافیکی و عایق فعالیت می نماید و به صورت مستمر درحین انجام پروژه های اجرایی بزرگ، عملکرد و کیفیت محصولات خود را بررسی نموده و توسط تیم تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های پیشرفته بهبود می‌بخشد.

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
Call Now Button