سیستم های مدیریت کیفیت شرکت رسپاد

شرکت مهندسی رسپاد بسپار آریا، علاوه بر بهره مندی از تخصص فارغ التحصیلان مهندسی پلیمر – رنگ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای ارائه راهکارهای مهندسی با بهره گیری از آخرین فناوری­ های روز این صنعت برای ارائه خدمات نوین تمام توان خود را به کار گرفت و موفق شد در ارائه  مشاوره، اطلاع رسانی، تحقیق و توسعه و کمک به کاهش هزینه های آشکار و نهان مربوط به خوردگی تاسیسات و تجهیزات صنایع مختلف کشور و صیانت از دارایی های ملی، گام های موثری بردارد.
شرکت مهندسی رسپاد به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های تولید و اجرای کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، انواع رنگ های صنعتی و خدمات مشابه، با رعایت حداکثر استانداردها و معیارهای کیفی در سطح کشور و بین الملل موفق شد به تدریج گواهی نامه های معتبری را از مراجع ذی صلاح و نهادهای متولی دریافت کند.
تولید و اجرای انواع پوشش های دکوراتیو، صنعتی، ترافیکی و عایق، از جمله اصلی ترین تخصص های حرفه ای شرکت رسپاد است که این مجموعه با تکیه بر دانش و تخصص همکاران خود، به عنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی، همزمان در دو زمینه فعالیت می کند.

شرکت رسپاد به صورت مستمر درحین انجام پروژه های اجرایی بزرگ، عملکرد و کیفیت محصولات خود را بررسی نموده و توسط تیم تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های پیشرفته بهبود می‌بخشد.

رسپاد تولید کننده 80 محصول مختلف

کارخانه تولیدی شرکت مهندسی رسپاد واقع در شهرک صنعتی رازی اصفهان به عنوان یکی از قطب های بزرگ رنگ و رزین کشور در مساحتی حدود ۱۰۰۰۰متر مربع بنا نهاده شده و مهندسین وتکنسین های این شرکت مشغول تولید ۸۰ محصول متنوع مورد نیاز صنایع مختلف کشور هستند.
تولید پوشش های دوستدار محیط زیست از برنامه های مهم این شرکت است. همکاری نزدیک با شرکت های بزرگ شیمیایی دنیا از جمله شرکت EVONIK آلمان و همچنین شرکت های معتبر ایتالیایی از دیگر دستاوردهای این شرکت می باشد که ازطریق انتقال تجربه و تکنولوژی نوین صنعت رنگ و رزین و اجرای پروژه های مشترک، دریچه ای به روی فرا ملی شدن این شرکت گشوده است.
اجرای پروژه های متعدد درشرکت های بزرگ پالایش و پخش فراورده های نفتی، پتروشیمی های مختلف، شهرداری های کلان شهرها، خودروسازان بزرگ، دانشگاه ها، داروسازی ها، انبوه سازان و … تجارب ارزشمندی رابرای شرکت فراهم ساخته که این اندوخته گران‌بها پشتوانه محکمی برای ادامه راه رسپاد فراهم نموده است.
در این صفحه گواهی نامه های صلاحیت و کیفیت را که از مراجع مختلف بین المللی و داخلی به شرکت رسپاد اعطا شده است، ملاحظه می کنید.
رنگ پارکینگ
کفپوش اپوکسی
کفپوش پلی یورتان
کفپوش پارکینیگ

سایر گواهینامه های شرکت رسپاد

کفپوش اپوکسی ـ کفپوش پلی یورتان
کفپوش پلی یورتان
کفپوش آنتی استاتیک
کفپوش اپوکسی

شرکت مهندسی رسپاد از ابتدای تاسیس خود همواره مصمم به پیاده سازی سیستم های مدرن مدیریتی، اتکا بر دانش و کوشش کارکنان، نوسازی فرآیندهای کاری، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و توسعه بازار خود در حوزه صنعت رنگ و شیمی ساختمان بوده است. در این صفحه برخی از گواهی نامه های کیفی و مدیریتی رسپاد از جمله انواع گواهی نامه های iso را ملاحظه می کنید. محصولات و خدمات ارائه شده توسط رسپاد به طور خلاصه از این قرار است: 1- انواع کفپوش اپوکسی 2- انواع کفپوش پلی یورتان 3- محصولات شیمی ساختمان 4- انواع رنگ های صنعتی و … برای اطلاع از زیر مجموعه محصولات این شرکت اینجا کلیک کنید. 

Call Now Button