کفپوش اپوکسی سالن تولید ایران خودرو

کفپوش اپوکسی سالن های ایران خودرو

کفپوش اپوکسی سالن های ایران خودرو 

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندی رسپاد بسپار آریا، تولید کننده تولیدکننده و مجری کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان، پروژه کفپوش اپوکسی سالن های ایران خودرو در مدت زمان اندک ۱۵ روز توسط تیم تولید و اجرای شرکت رسپاد با موفقیت انجام شد و جهت بهره برداری در اختیار شرکت ایران خودرو قرارگرفت.

براساس این گزارش، در اجرای این پروژه بزرگ نزدیک 87 هزار و 500 نفر ساعت نیروی انسانی کارآمد و ۸۰ تن مواد اپوکسی در طیف رنگ های مختلف استفاده گردید.

در بازدیدی که توسط قائم مقام محترم شرکت ایران خودرو و ‌مدیران ارشد کارخانه از پروژه مذکور صورت گرفت، شرکت رسپاد به خاطر برنامه ریزی دقیق در اجرای با کیفیت این پروژه مورد تشویق قرار گرفت.

همچنین فرامرز دهقانی ، مدیر عامل شرکت رسپاد در سخنانی از اعتماد شرکت ایران خودرو در واگذاری این پروژه بزرگ تشکر نمود و از اینکه شرکت رسپاد توانست به این اعتماد پاسخ شایسته بدهد ابراز خوشحالی نمود و از تمامی عوامل درگیر در این پروژه خصوصا شرکت سازه ساختمان به عنوان کارفرمای مستقیم خود، تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است که از اهداف اصلی تاسیس شرکت مهندسی رسپاد بسپار آریا سامان بخشی به روش­ های سنتی تولید و اجرا در صنعت رنگ کشور و ارائه راهکارهای مهندسی با بهره گیری از آخرین فناوری­ های روز این صنعت در جهان می ­باشد.

مشاوره، اطلاع رسانی، تحقیق و توسعه و کمک به کاهش هزینه های آشکار و نهان مربوط به خوردگی تاسیسات و تجهیزات صنایع مختلف کشور به منظور صیانت از دارایی های ملی، از برنامه های مهم دیگر این شرکت می باشد.

این شرکت با اتکا به دانش و تخصص همکاران خود، افتخار دارد به عنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی، همزمان در دو زمینه تولید و اجرای انواع پوشش های دکوراتیو، صنعتی، ترافیکی و عایق فعالیت می نماید و به صورت مستمر درحین انجام پروژه های اجرایی بزرگ، عملکرد و کیفیت محصولات خود را بررسی نموده و توسط تیم تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های پیشرفته بهبود می‌بخشد.

انجام پروژه کفپوش اپوکسی سالن های ایران خودرو یکی از تازه ترین دستاوردهای شرکت رسپاد در حوزه تخصصی خود است. 

اپوکسی آنتی استاتیک, پوشش اپوکسی, کفپوش اپوکسی, کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک, کفپوش اپوکسی پارکینگ
نوشتهٔ پیشین
گفت و گوی مجله «بسپار» با فرامرز دهقانی، مدیر عامل رسپاد بسپار آریا
نوشتهٔ بعدی
کفپوش اپوکسی سالن مونتاژ ایران خودرو در فاز دوم اجرا، به رسپاد واگذار شد

پست های مرتبط

Call Now Button