کفپوش اپوکسی سالن مونتاژ ایران خودرو در فاز دوم اجرا، به رسپاد واگذار شد

باتوجه به عملکرد قابل تقدیر تیم تولید و اجرای شرکت مهندسی رسپاد، فاز دوم تامین و اجرای کفپوش اپوکسی سالن مونتاژ ایران خودرو به شرکت مهندسی رسپاد، متخصص و مجری کفپوش اپوکسی و پلی یورتان، واگذار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی رسپاد، عملیات اجرای کفپوش اپوکسی در این سالن شامل اجرای  وکیوم ساب باهدف جلوگیری از انتشار هرگونه گرد و غبار، اجرای پرایمر اپوکسی، اجرای لایه میانی اپوکسی، بتونه کاری با ماستیک اپوکسی و نهایتا اجرای لایه تاپ کوت اپوکسی با کیفیت مورد نظر ایران خودرو انجام پذیرفت.

شرکت مهندسی رسپاد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان و مجری کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان در کشور، در پروژه های بزرگ کفسازی و کفپوش صنعتی مشغول به فعالیت است و با اتکا به توان نیروهای متخصص خود خدمات شایسته ای را به صاحبان صنایع ارائه می نماید.

یکی از مزیت های رقابتی این شرکت، بهرمندی از کارخانه بزرگ رنگ های صنعتی ایران به عنوان قدیمی ترین کارخانه تولید رنگ صنعتی در کشور، می باشد که با تولید با کیفیت رنگ و کفپوش اپوکسی و پلی یورتان نقش اساسی در اجرای با کیفیت پروژه های اپوکسی و پلی یورتان از سوی این شرکت ایفا می نماید.

شرکت مهندسی رسپاد بسپار آریا، به همت جمعی از متخصصین فارغ التحصیل مهندسی پلیمر، گرایش رنگ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس گردید. از اهداف اصلی تاسیس این شرکت سامان بخشی به روش­ های سنتی تولید و اجرا در صنعت رنگ کشور و ارائه راهکارهای مهندسی با بهره گیری از آخرین فناوری­ های روز این صنعت در جهان می ­باشد.

مشاوره، اطلاع رسانی، تحقیق و توسعه و کمک به کاهش هزینه های آشکار و نهان مربوط به خوردگی تاسیسات و تجهیزات صنایع مختلف کشور به منظور صیانت از دارایی های ملی، از برنامه های مهم دیگر این شرکت می باشد.

این شرکت با اتکا به دانش و تخصص همکاران خود، افتخار دارد به عنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی، همزمان در دو زمینه تولید و اجرای انواع پوشش های دکوراتیو، صنعتی، ترافیکی و عایق فعالیت می نماید و به صورت مستمر درحین انجام پروژه های اجرایی بزرگ، عملکرد و کیفیت محصولات خود را بررسی نموده و توسط تیم تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های پیشرفته بهبود می‌بخشد.

شرکت رسپاد مجری انواع کفپوش اپوکسی
شرکت رسپاد مجری انواع کفپوش اپوکسی
Call Now Button