کفپوش اپوکسی بیمارستانی 

 

کفپوش اپوکسی بیمارستانی

کفپوش اپوکسی بیمارستانی 

کفپوش اپوکسی بیمارستانی از این جهت اهمیت دارد که محیط بیمارستان ها بخصوص سطوح این مکان ها به خاطر تردد بسیار زیاد افراد که با کفش های آلوده خود در آن راه می روند، و به خاطر افتادن اشیاء آلوده و ریختن انواع داروها و مواد بیمارستانی، کاملا در معرض آلودگی میکروبی و شیوع انواع باکتری ها و ویروس ها قرار دارند. ضمن این که لزوم محافظت از مراجعین در مقابل لیز خوردن و فاکتورهای متعدد دیگر باعث شده است که کفپوش اپوکسی بیمارستانی به یکی از محبوب ‌ترین گزینه های پوشش سطح در محیط های بهداشتی و درمانی قرار داشته باشد.

به طور خلاصه باید اشاره کنیم که ماده ای که به عنوان اپوکسی می شناسیم یک رزین مصنوعی همه فن حریف است که این روزها در صنایع مختلف راه یافته و در صنایع مراقبت های بهداشتی و درمانی نیز به عنوان یک گزینه محبوب و همه کاره حضور گسترده ای دارد.

اپوکسی می تواند در محیط های درمانی و کلینیکی ضمن تضمین محیطی سالم و مناسب برای کارمندان، مراجعین و بیماران، با خواص منحصر به فرد خود فاکتورهای کلیدی لازم برای این محیط ها را اعم از ذهنی، روانی و فیزیکی تامین کند. در ادامه به طور مفصل به بررسی و معرفی کفپوش اپوکسی بیمارستانی می پردازیم.

کفپوش اپوکسی بیمارستانی
رنگ بندی هر بخش با کفپوش اپوکسی

رنگ بندی کفپوش اپوکسی بیمارستانی

یکی از مهم ‌ترین فاکتورها و قابلیت هایی که کفپوش های اپوکسی و سایر کفپوش های پلیمری در محیط های بهداشتی و درمانی دارند امکان استفاده از رنگ بندی های مختلف آن است.

کفپوش های اپوکسی در رنگ ها متنوع و جذابی تولید می شوند. کافی است که شما قبل از اجرای کفپوش بیمارستانی خود در مراحل کارشناسی و مشاوره های تخصصی و بازدید های فنی تیم اجرایی از محل مورد نظر، دیدگاه های خود را در زمینه انتظارات بصری، زیبایی شناسانه و لزوم اجرای خطوط راهنما با ما در میان بگذارید.

قابلیت های کلی رنگ بندی در کفپوش اپوکسی

تنوع رنگی در این محصول به شما این امکان را می دهد که در پوشش نهایی سطوح یک محیط بیمارستانی موارد زیر را در نظر داشته باشید:‌

1- ایجاد خطوط راهنمای رنگی در بیمارستان

محیط های بیمارستانی معمولا شامل طبقات مختلف، بخش ها و اتاق های بی شماری هستند. همیشه مشاهد می شود که بیماران و مراجعین به طور پیوسته در حال پرسیدن محل فلان اتاق یا بخش در بیمارستان هستند. تابلوهای راهنما هم گاهی اوقات می توانند گیج کننده باشند.

بنابراین هنگام پوشش دهی سطوح مختلف محیط های بیمارستانی می توانید از اپلیکاتورها و مجریان طرح بخواهید که با ترسیم خطوط راهنما در کف راهرو ها به نحو احسن راهنمای مراجعین و بیماران باشند.

خطوط رنگی بیمارستانی معمولا از محل اصلی یا در ورودی شروع می شوند و هر رنگی به یک بخش خاص منتهی می شود. به این ترتیب مراجعه کننده با دنبال کردن هر رنگ خاص می تواند به سادگی به محل یا بخش مورد نظر خود برود.

2- رنگ های متفاوت اپوکسی بخش های بیمارستان

از سوی دیگر ممکن است کارفرمایی در نظر داشته باشد که هر یک از بخش های محیط بیمارستانی متمایز از دیگری باشد. برای مثال بخش اورژانس به کلی دارای سطوح قرمز بوده و بخش آی سی یو را کاملا با کف سبز رنگ که نشانه آرامش است رنگ کرده و سایر بخش ها را نیز به همین ترتیب با رنگ های مختلف نشان دهد.

این کار در هنگام اعمال کفپوش اپوکسی بیمارستانی به سادگی توسط شرکت های متخصص قابل انجام است. این دسته بندی رنگی می تواند ضمن ایجاد تمایز، آرامش خاصی را برای محیط به ارمغان داشته باشد. بدون استفاده از کفپوش اپوکسی ایجاد ایده آل های رنگی شما برای بخش های مختلف بنای یک مرکز درمانی بسیار محدود خواهد بود. برای مثال در صورتی که کف شما با سنگ پوشش داده شود چه مقدار ایده رنگی را می توان در کفپوش پیاده کرد؟‌

متولیان و مدیران یک مرکز بزرگ بیمارستانی می توانند با دریافت مقداری مشاوره زیبایی شناسانه از یک کارشناس طراحی داخلی، بخش های مختلف مرکز درمانی را با رنگ های زیبایی که کفپوش اپوکسی بیمارستانی در اختیار آنها قرار می دهد، از نظر رنگی خاص و متفاوت کنند.

برای مثال می توان هر یک از این بخش ها را به رنگ ایده آل، آرامش بخش، انگیزه بخش و مانند آن با کفپوش اپوکسی رنگی تمایز بخشید:‌

3- رنگ بندی اپوکسی برای بخش های مدیریتی، اداری و پرسنلی

  • رنگ بندی اپوکسی بیمارستانی برای بخش های اورژانس، درمان های سرپایی و داروخانه ای
  • بنگ بندی خاص کفپوش اپوکسی برای بخش های جراحی، آی سی یو، و مراقبت های ویژه
  • رنگ بندی کفپوش اپوکسی برای بخش های درمانگاهی، ویزیت، و تخصصی
  • رنگ بندی با کفپوش اپوکسی بیمارستانی برای بخش های آزمایشگاهی، تشخیصی و پاراکلینیکی
  • رنگ بندی خاص برای بخش پرسنل، استراحت، تغذیه، ملاقات، انبارها و …
کفپوش اپوکسی بیمارستانی
ایجاد حس آرامش با رنگ بندی کفپوش اپوکسی بیمارستان ها

اعمال آرامش روانی در محیط های بیمارستانی با اپوکسی

یک خاصیت کلی دیگر نیز برای استفاده از ظرفیت رنگ بندی کفپوش اپوکسی بیمارستانی وجود دارد که در ادامه ذکر می کنیم.

– نکته اول: از بین بردن استرس با کفپوش اپوکسی بیمارستانی

می دانیم که محیط های درمانی و بیمارستانی مستعد انباشت مقدار زیادی استرس و نگرانی ناشی از رویدادهای جاری است. به این خاطر استفاده از قابلیت ها و پتانسیل های رنگ بندی کفپوش اپوکسی در محیط های بیمارستانی می تواند به اعمال حداکثر آرامش در این محیط ها کمک کند. اکنون ثابت شده است که نور و رنگ می تواند یکی از عمده ‌ترین فاکتورهای تامین استانداردهای روانی در محیط باشد. انواع رنگ ها می توانند با انعکاس نور فیلتر شده و مناسب در پردازش نور محیط موثر عمل کنند.

– نکته دوم:‌ قبل از اعمال کفپوش بیمارستانی با روانشناس مشورت کنید

یک متخصص روانشناسی رنگ ها می تواند قبل از شروع پروژه کفپوش بیمارستانی به مدیران یک مرکز درمانی مشاوره های تخصصی مهمی را در زمینه رنگ بندی بخش های مختلف و اثرات هر یک از رنگ ها در کاهش استرس بیماران و کارکنان بخش ها و حتی اعمال آرامش به مراجعین بدهد.

رنگ ها می توانند اثرات عمیقی بر احساس و روان انسان ها بر جای بگذارند. به این خاطر کفپوش بیمارستانی اپوکسی با تنوع رنگ بندی خود می تواند گزینه بسیار ایده آلی در این زمینه باشد.

زیبا سازی کلی بنای بیمارستان توسط کفپوش

علاوه بر این ها می توانید با ایجاد یک نقشه راه مشخص قبل از این که شرکت مجری کفپوش، کار را شروع نماید، یک رنگ بندی ایده آل برای کلیات ساختمان نیز سفارش دهید.

برای این کار می توانید از دیدگاه های زیبایی شناسانه و مهارت های تجربی یک طراح داخلی و یا شرکت های مشاوره، بهره مند شوید.

اما در نهایت این کفپوش اپوکسی بیمارستانی است که به عنوان یک متریال قابل انعطاف، این امکان را به شما می دهد که طرح بندی رنگی خود را با نهایت دقت و ظرافت به مرحله اجرا در آورید.

کفپوش اپوکسی بیمارستان
تردد آسان لوازم در سطح صاف و صیقلی

مقاومت ترافیکی در کفپوش اپوکسی بیمارستانی

اگر یک مرکز درمانی بسیار شلوغ مثل بیمارستان میلاد را در نظر بگیریم حتما متوجه حجم عظیم تردد های روزانه در سطوح این بنا و تردد در طبقات مختلف خواهیم بود.

برای ایجاد یک مقاومت بنیادین در مقابل این حجم از تردد اغلب کفپوش های رایج، مقاومت محدودی دارند. البته مقاومت سنگ بسیار بالاست که آن هم دارای نقایص خاص خود است که به بخشی از آنها در بالا اشاره کردیم.

ضمن این که مسئله سایش سنگ و تبدیل شدن آن به یک سطح بسیار لیز و خطرناک هم وجود دارد. گاهی اوقات متولیان مرکز درمانی مجبور می شوند با مالیدن مواد دیگر، اصطکاک لازم را در سطوحی با کفپوش سنگی ایجاد کنند که در نهایت زیبایی سنگ از بین می رود و مواد اضافی مستعد جذب آلودگی ها و سیاهی ها می شود و کف مورد نظر به کلی فاقد زیبایی و استانداردهای بهداشتی می شود.

اما کفپوش اپوکسی بسته به نیاز هر مکان می تواند مقاومت مورد نظر را به شما ارائه کند. کفپوش اپوکسی نه تنها مقاومت حداکثری را در محیط های پر تردد بیمارستانی دارد بلکه در محیط هایی با تردد ماشین آلات سنگین نیز مقاومت می کند. بنابراین برای محیط های شلوغ بیمارستانی یک ایده آل است.

نباید فراموش کرد که در محیط های بیمارستانی نیز معمولا با عبور و مرور تجهیزات نیمه سنگین مواجه هستیم. امکان عبور مستمر ویلچر و تخت های بیمارستانی چرخ دار یا عبور و انتقال تجهیزات سنگین خریداری شده یا جابه جایی این تجهیزات بین اتاق ها و بخش های دیگر و تردد لوازم مربوط و حمل دارو یا سطل های چرخ دار البسه کثیف و مانند آن بخشی از این تردد ها هستند که لزوم اعمال یک سطح مقاوم را به ما گوشزد می کند.

رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی با اپوکسی

کفپوش های پلیمری از نظر کاربری دارای تنوع بسیار زیادی هستند. قابلیت های مختلف این کفپوش را می توان بسته به محیط، کم یا زیاد کرد. مثلا می توان از قابلیت بهداشتی آن کاست و به قابلیت مقاومت مکانیکی آن اضافه کرد. یا از قابلیت مکانیکی آن کم کرده و به موضوع مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن در سالن های حساس توجه کرد.

به این ترتیب در محیط های بیمارستانی می توان چند فاکتور مهم را برجسته تر کرد که فاکتور بهداشت می تواند یکی از آنها باشد. محیط های بیمارستانی مستعد آلودگی های میکروبی و ویروسی و باکتریایی هستند. به این خاطر کفپوش اپوکسی بیمارستانی بسیار بیشتر از سایر کفپوش های سنتی می تواند در این زمینه عملکرد بهینه ای داشته باشد.

استفاده از کفپوش اپوکسی می تواند مراجعین و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی را در مقابل انتشار آلودگی های محیطی محافظت کند.

لزوم داشتن یک سطح صاف و یکدست در محیط بیمارستان

داشتن یک سطح صاف و یکدست در محیط های درمانی و بهداشتی یک امر اجتناب ناپذیر است. بخشی از این ضرورت را پیش از این در خصوص عبور و مرور لوازم و تجهیزات چرخ دارد ذکر کردیم که در صورت نداشتن یک سطح کاملا صاف این ترددها با مشکل و دشواری صورت خواهد گرفت.

اما نکته مهم تر موضوع بهداشت محیط است. کفپوش اپوکسی بیمارستانی با به دست دادن یک سطح کاملا یکدست و بدون خلل و فرج امکان نظافت را بسیار آسان کرده و درصد تمیزی و بهداشت را بالا می برد.

در یک سطح کاملا صاف و بدون منافذ اگر پایان هر روز کارگران بهداشتی با کمی ماده شوینده و تی های مخصوص سطوح را تمیز کنند امکان باقی ماندن آلاینده ها در سطح به حداقل می رسد. اما در صورت داشتن یک کفپوش سنتی که به اندازه کافی صیقلی نیست امکان پنهان شدن آلاینده های میکروبی و قارچی و مانند آن در منافذ سطح کاملا محتمل است.

بنابراین:

انتخاب کفپوش اپوکسی بیمارستانی یک گزینه مناسب هوشمندانه و اقتصادی است که برای سالیان طولانی (حتی تا 15 سال) خیال متولیان این مراکز را راحت می کند.

کفپوش اپوکسی اتاق عمل
ضمانت کارکرد صحیح تجهیزات حساس با کفپوش آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بیمارستانی

همانطور که می دانیم کفپوش های اپوکسی خاصیت های مختلفی دارند. یکی از این خواص آنتی استاتیک یا ضد الکتریسیته ساکن بودن کفپوش اپوکسی است. علاوه بر موارد پیش گفته، متولیان محیط های بیمارستانی می توانند برای محافظت از دستگاه های الکترونیکی حساس خود، در کل بخش ها، یا در بخش هایی که این دستگاه ها قرار دارند از کفپوش اپوکس با خاصیت ضد الکتریسیته ساکن یا آنتی استاتیک Anti-static flooring استفاده کنند.

استفاده از این خاصیت در تمام بخش ها می تواند کارکنان محیط را از تجمع الکتریسیته ساکن در بدنشان رهایی بخشد. اما اگر ضرورتی به استفاده از این خاصیت در تمام محیط های عمومی نمی بینید می توانید فقط سالن ها، اتاق ها و بخش هایی از بیمارستان را که دستگاه های خاص و حساس در آن قرار دارند با کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک پوشش دهید تا با جلوگیری از تجمع بار الکتریکی در بدن کاربران دستگاه ها و انتقال آن به مجموعه بردها و قطعات حساس این دستگاه ها از آسیب به آنها جلوگیری کنید.

برای مثال یکی از نقاطی که در بیمارستان ها در مقابل تجمع الکتریسیته ساکن حساس و آسیب پذیر است، اتاق های عمل جراحی است. تجمع الکتریسیته ساکن در بدن مجریان و کارکنان اتاق عمل به خودی خود یک عامل خطرناک است و انتقال آن به دستگاه های موجود در اتاق یا وسایل فلزی پیرامون می تواند خطراتی به دنبال داشته باشد.

کفپوش اپوکسی ضد الکتریسیته ساکن

می تواند سلامت و امنیت عملیات جراحی در اتاق های عمل بیمارستان ها را تضمین کند.

قابلیت ضد اشتعال کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

نباید فراموش کرد که برخی از نقاط بیمارستان مستعد تجمع بخارات ناشی از الکل و سایر مواد شیمیایی است. استفاده از خاصیت ضد الکتریسیته ساکن یا fire resistant epoxy flooring باعث به حداقل رساندن احتمال آتش سوزی در چنین محیط هایی است. کفپوش اپوکسی ضد جرقه یا ضد اشتعال هم از نظر اقتصادی یک سرمایه گذاری مناسب است و هم می تواند جان کارکنان و بیماران را در مراکز درمانی در امنیت نگه دارد.

مقاومت شیمیایی کفپوش اپوکسی در بیمارستان

از دیگر قابلیت هایی که تولید کنندگان کفپوش اپوکسی برای محصولات خود در نظر گرفته اند خاصیت ضد شیمیایی و ضد اسیدی آن است. محصولات خاصی در بازار هستند که علاوه بر قابلیت های فوق می توانند در مقابل ریختن اسیدها، داروها، مواد شیمیایی و انواع مواد مشابه مقاومت داشته باشند.

کفپوش اپوکسی مقاوم شیمیایی یک گزینه انکار ناپذیر برای محیط های بیمارستانی مخصوص بخش آزمایشگاهی و تحقیقاتی است. کفپوش اپوکسی مقاوم شیمیایی یا Chemical Resistant Epoxy Coating یک پتانسیل مضاعف برای کفپوش اپوکسی بیمارستانی است.

به این ترتیب که بعد از ریختن این مواد می توان به سادگی آنها را از روی زمین پاک کرد بدون این که به ساختار ظاهری و شکلی کفپوش آسیبی وارد شود.

 یکی از پتانسیل های کفپوش های بیمارستانی که می توان با مشاوره تخصصی با شرکت های تولید کننده و مجری انواع اپوکسی از آن در محیط های بیمارستانی و درمانی بهره مند شد، خاصیت مقاومت شیمیایی آن است.

اپوکسی آنتی باکتریال
در اتاق عمل کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال ضروری است

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال برای بیمارستان

اما در میان تمام خاصیت های کفپوش های بیمارستانی پایه پلیمر، خاصیت آنتی باکتریال بودن یا مقاومت میکروبی و باکتریایی این نوع کفپوش در محیط های بیمارستانی دارای اهمیت خاصی است.

کفپوش رزینی ضد باکتری یا Antibacterial epoxy flooring می تواند در مقابل تجمع، رشد و افزایش انواع قارچ ها و باکتری ها در محیط های بیمارستانی که مستعد این امور هستند، جلوگیری کند. انواع قارچ ها و کپک ها در محیط های بیمارستانی بسیار بیشتر از سایر سطوح و اماکن قابلیت تجمع و رشد دارند.

به این خاطر در نظر گرفتن این خاصیت در کل محیط های بیمارستان بخصوص در اتاق های عمل و نقاط حساس کاملا ضروری است. ضمن این که کفپوش اپوکسی به طور کلی و کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال قابلیت ساده و آسانی برای نظارت و تمیزکاری های روزانه دارند.

این ویژگی، ضمن این که کار کارگران نظافتچی بیمارستان را ساده می کند، درصد پاکیزگی و ضد عفونی شدن سطوح بعد از هر نظافت را به مراتب بالاتر می برد.

کفپوش اپوکسی ضد لغزش در بیمارستان

اما آخرین خاصیتی که در مورد کفپوش های اپوکسی بیمارستان باید اشاره کنیم موضوع ضد لغزش بودن یا اعمال خاصیت ضد لغزش anti slip epoxy resin floor است که به نظر ما در محیط های بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است.

محیط های بیمارستانی محل تردد بیمارانی است که گاهی اوقات توانایی های حرکتی محدودی دارند یا به خاطر مصرف داروهای گوناگون امکان کنترلی کمتری نسبت به بدن خود دارند.

خاصیت ضد لغزش اپوکسی که بنا به درخواست کارفرما یا در نتیجه مشاوره تخصصی مجریان اپوکسی می توان قبل از اجرا به محصول نهایی اضافه کرد، باعث می شود از حوادث ناشی از سر خوردن و لغزش و افتادن در محیط های درمانی بسیار کاسته شود.

ضمن این که کارکنان مراکز درمانی نیز به دلیل استرس کاری و لزوم تردد و رفت و برگشت های سریع در کریدورها و اتاق های مختلف امکان کاستن از تمرکز و در نتیجه لغزش و افتادن را دارند.

مدیران مراکز درمانی می توانند با مشاوره شرکت های تخصصی اجرای کفپوش اپوکسی از این مسئله نیز جلوگیری کنند.

برای مشاوره تخصصی درباره انواع کفپوش ضد لغزش

و اعمال خاصیت های مختلف به کفپوش های بیمارستانی قبل از شروع پروژه خود با شرکت رسپاد تماس بگیرید.

 اپوکسی ضد لغزش
تردد آسان تخت ها و افراد باکفپوش اپوکسی ضد لغزش

خلاصه مقاله کفپوش اپوکسی بیمارستانی

  • اپوکسی در بیمارستان ها نقش بسزایی در ارتقای سلامت روانی و رفاه کارکنان و بیماران دارد.
  • کفپوش اپوکسی در بیمارستان و اتاق عمل یک سطح کاملا بدون درز برجای می گذارد که از هر نظر مناسب است.
  • کفپوش اپوکسی در مراکز درمانی باعث کاستن از ارتعاشات صوتی شده و آلودگی صوتی را از بین می برد و آرامش محیط را تضمین می کند.
  • کفپوش اپوکسی در مراکز بهداشت و درمان باعث جلوگیری از باقی ماندن و افزایش عفونت ها، جلوگیری از تجمع آلاینده های و کثیفی می شود.
  • از نظر رنگ بندی محیط درمانی اپوکسی یک گزینه کاملا ایده آل است. جذابیت های بصری و آرامش تسکین بخش ناشی از یک تجربه بصری آرام بخشی از کارکرد اپوکسی در یک مرکز مراقبتی است.
  • کفپوش اپوکسی در مرکز درمانی می تواند در برابر تردد، سایش، شکست و عبور لوازم ماشینی مقاومت خوبی داشته باشد.
  • نظافت آسان سطوح بیمارستانی بخش دیگری از مزیت های کفپوش اپوکسی در بیمارستان است.

مراکز بیمارستانی و درمانی گزینه ایده آل برای کفپوش اپوکسی

تقریبا تمام مراکز بیمارستانی و درمانی گزینه های ایده آلی برای اعمال کفپوش اپوکسی به شمار می روند. بخشی از این امکان از این قرار هستند:

  • بیمارستان ها
  • کلینیک های دندانپزشکی
  • مراکز مراقبت های بهداشتی
  • درمانگاه های دولتی و خصوصی
  • کلینیک های زیبایی، پوست، مو و عمل های زیبایی
  • آزمایشگاه ها و مراکز MRI، فیزیوتراپی و همه مراکز پاراکلینیکی
  • مطب های خصوصی و دندانپزشکی
  • مراکز نگهداری از سالمندان و مراکز توانبخشی
رنگ بندی کفپوش
رنگ بندی دلخواه بخش ها با تنوع رنگی کفپوش اپوکسی

 

مشاوره تخصصی کفپوش بیمارستانی با شرکت رسپاد

شرکت رسپاد به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ‌ترین شرکت های تولید کننده و مجری انواع کفپوش های پلیمری، می تواند از زمان شکل گیری ایده اجرای کفپوش بیمارستانی تا تهیه و اعمال آن و مراحل بعدی که شامل پشتیبانی ها و مشاوره های تخصصی نگهداری و تعمیر است، اطلاعات مفیدی را در اختیار مدیران مراکز درمانی کوچک و بزرگ قرار دهد.

حتی می توانید به صورت رایگان از مشاوره های تخصصی این شرکت برای تصمیم گیری درباره نحوه اجرای پروژه کفپوش بیمارستانی خود بهره مند شوید.

تولید و اجرای کفپوش مدرن بیمارستانی توسط شرکت رسپاد

  • تحقیق و توسعه رسپاد

شرکت رسپاد به عنوان یکی از تولید کنندگان عمده انواع کفپوش های پلیمری از جمله کفپوش اپوکسی مدرن بیمارستانی به مدت دهه ها تجربه جدی و به واسطه تیم توسعه و تحقیقات R&D خود توانسته است گام های مهمی در زمینه توسعه انواع محصولات رزینی بردارد.

  • تجربه رسپاد

تجربه تیم متخصص این شرکت که مجموعه ای برترین فارغ التحصیلان دانشگاه های صنعتی مرجع کشور هستند، به کمک تجربه طولانی مجموعه مدیریتی رسپاد می تواند تضمین کننده پروژه های شما باشد.

  • ضمانت اجرایی رسپاد

ضمانت و کارنامه اجرایی رسپاد همکاری های گسترده با شرکت های عظیم بالادستی کشور اعم از شرکت های ملی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی، صنایع خودرو سازی و اغلب صنایع مرجع و ملی است.

کفپوش رزینی
کفپوش اپوکسی مزایای زیادی برای مراکز بیمارستانی دارد *
        درباره این نوشته: 
  •   عنوان نوشته: کفپوش اپوکسی بیمارستانی
  •   نویسنده: تیم تولید محتوای هلدینگ رسپاد – رنگ های صنعتی ایران
  •   تاریخ انتشار: 30 بهمن 1402
  •   منبع: اطلاعات و اسناد سازمانی شرکت رسپاد و تجربیات کاری تیم اجرایی و R&D
  •   زمان موردنیاز برای مطالعه: 10 دقیقه
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
Call Now Button