کفپوش اپوکسی مقاوم با قیمت مناسب و ضمانت اجرای صد درصد حرفه ای و تخصصی

کفپوش اپوکسی مقاوم است . این محصول را می توان یکی از مهم ‌ترین دستاوردهای دانش نوین بویژه علم شیمی برای نوع بشر در زمینه پوشش ها به شمار آورد. اگرچه تاریخچه پوشش اپوکسی به عنوان ثبت اختراع به حدود 90 سال پیش می رسد؛ اما تولید این نوع کفپوش به شکل امروزی تقریبا 77 سال قبل به وسیله شرکت سیبا آغاز شد، که بعدها به بزرگترین شرکت تولید کننده کفپوش های اپوکسی در جهان تبدیل شد. 

اپوکسی که به زبان علمی به آن پولی پوکساید می گویند یک پلیمر گرماسخت یا Thermoset است که کارکرد اعجاز آور آن متکی به کنش و واکنش های صورت گرفته بین دو جزء آن یعنی رزین و سخت کننده است. سخت کننده ها هم به نوبه خود به دو نوع اصلی پلی آمید و پلی آمین تقسیم می شوند. با این تفاوت که پلی آمین ها را می تواند در ضخامت های بالا استفاده کرد؛ اما پی آمید ها را نمی توان. به این خاطر پلی آمین ها بیشتر در حوزه کفپوش و چسب و صنایع تزئینی و پلی آمین ها در حوزه رنگ های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. 

با ترکیب اپوکسی ها با سایر افزودنی ها انواع اپوکسی ها با خاصیت های رسانایی الکتریکی، مقاوم در برابر خوردگی، مقاوم حرارتی و مقاوم اسیدی و مانند آن تولید می شود. 

بازار جهانی اپوکسی با ارزشی نزدیک به 10 میلیارد دلار رونق بسیار زیادی بویژه در آسیا و اقیانوسیه دارد و چین به عنوان بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده پوشش اپوکسی در جهان یک سوم رزین جهان را مصرف می کند. 

قیمت این محصول در مقایسه با سایر پوشش های شناخته شده بسیار نازلتر و مناسب تر است. ضمن این که قابلیت اجرای مستقیم بر روی انواع سطوح و برطرف کننده نقایص و تضمین کننده استحکام سطوح و عمر طولانی آن باعث شده است کفپوش های اپوکسی اقتصادی ‌ترین پوشش های بازار در زمان حال باشد. 

سیستم اپوکسی تقریبا در برابر همه عوامل بیرونی مقاومت بالایی دارد از بنزین گرفته تا میکروارگانیسم ها و مقاومت مکانیکی و اشعه ای و فاکتورهای موثر دیگر. اهمیت بالای بهداشتی اپوکسی را نیز باید به این همه اضافه کرد. 

مهم ‌ترین نقطه ضعف کفپوش های اپوکسی عدم امکان اجرای آن بر سطوح مرطوب، آلوده، چرب و گردوخاک گرفته است. اگر این مورد رعایت نشود به احتمال بسیار زیاد کفپوش اجرا شده پس از مدتی از سطح جدا خواهد شد. اما اگر دستورالعمل ها کاملا رعایت شوند این پوشش می تواند تا 20 سال کارایی خود را حفظ کند. به این خاطر باید زمان بر بودن اجرای این کفپوش ها را که وقت زیادی صرف مهیا کردن بستر کار می شود نیز به عنوان نقطه ضعف دیگر آن ذکر کرد. 

کفپوش اپوکسی مقاوم از نظر قیمت

سیستم اپوکسی قیمت مناسبی دارد اما در نهایت بعد از اجرای پروژه مشخص می شود. اما چندین عامل وجود دارد که می تواند بر هزینه نهایی محصول فوق تاثیرگذار باشد. 

وضعیت سطح مورد نظر از حیث میزان پستی و بلند و منافذ احتمالی در تعیین قیمت کفپوش اپوکسی موثر است. در وهله اول پستی و بلندی های بزرگ باید ترمیم و اصلاح شوند. چرا که لایه نهایی اپوکسی که فقط چند میلی متر است نمی تواند ناهمواری های بزرگ را پوشش دهد. به این خاطر وجود ناهمواری های زیاد قیمت کفپوش اعمال شده را افزایش خواهد داد. 

اندازه پروژه در قیمت نهایی هر متر مربع موثر است. هر قدر که ابعاد پروژه و سطح مورد نظر بیشتر باشد هزینه اجرایی در هر متر مربع کمتر خواهد بود.

شلوغ نبودن سطح و محیط نیز در هزینه تمام شده موثر است. یعنی هر چقدر وسایل و تجهیزات نصب شده در فضای مورد نظر کم باشد روند اجرای کفپوش با سهولت و سرعت بیشتری انجام شده و هزینه نهایی کفپوش کمتر خواهد بود. 

کیفیت محصول و متریال انتخابی نیز یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت کفپوش اپوکسی است. انتظاراتی که از کفپوش می رود تاثیر زیادی بر قیمت آن خواهد داشت. برای مثال کفپوش های آنتی استاتیک یا ضد جرقه روند تولید و اجرای سخت تر و قیمت بالاتری دارند. 

موقعیت جغرافیایی پروژه نیز در تعیین قیمت نهایی تمام شده موثر است. دور بودن موقعیت پروژه نسبت به موقعیت استقرار پیمانکار یا دور بودن از مراکز شهری و صنعتی و دور بودن از مرکز به طور کلی می تواند هزینه های مضاعفی را برای هر متر مربع کفپوش ایجاد کند.

شمایل بصری لایه بندی کفپوش اپوکسی

کاربرد کفپوش اپوکسی چیست ؟

کفپوش اپوکسی کارآمد برای تمام سطوح

کفپوش اپوکسی جهت پوشش سطوح بتنی، موزاییک و … فضای مسکونی، اداری، تجاری و یا صنعتی خود بدون شرط سیستم های پوششی، یک راه حل بسیار مناسب و کارآمد برای شما خواهد بود.

تنوع اجرا و کاربرد کاربرد اپوکسی بسیار زیاد بوده و بیش از سی مورد تنوع کاربردی و اجرایی می توان نام برد. شما می توانید برای معرفی کفپوش  اپوکسی مطلب کفپوش های اپوکسی چیست را در سایت رسپاد دنبال کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید معرفی معرفی کامل  کفپوش اپوکسی را مطالعه بفرمایید.

کفپوش اپوکسی تنوع بسیار زیادی دارد که از آن میان و با توجه به این تنوع و گوناگونی در سه حالت کلی قابل دسته بندی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم. طبیعی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در باره انواع کفپوش اپوکسی می توانید از منوی سایت به مقالات و مطالب تخصصی در باره انواع کفپوش اپوکسی دسترسی داشته باشید.

کفپوش اپوکسی ؛ تنوع در محصولات

  • حالت اول تنوع در نحوه اجرای کفپوش اپوکسی است.
  • حالت دوم تنوع در آنتی الکتریسیته بودن یا نبودن کفپوش اپوکسی است.
  • حالت سوم آنتی باکتریال و یا آنتی داست بودن کفپوش اپوکسی است.

تقسیم بندی کفپوش اپوکسی در حالت اجرایی

  • کفپوش اپوکسی خودتراز شونده
  • کفپوش اپوکسی ضدلغزش یا کفپوش های اپوکسی سیلیس پاش
  • کفپوش اپوکسی پوست پرتقالی

کاربرد انواع کفپوش اپوکسی

  • کفپوش اپوکسی خودتراز شونده در سالن های تولید و انبار، بیمارستانها، داروسازی ها و اتاق های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول می تواند سطحی بسیار صاف و یک دست ایجاد کند.
  • کفپوش اپوکسی ضدلغزش در سطوح شیب دار پارکینگها و همچنین کفپوش اپوکسی پوست پرتقالی در سطح صاف پارکینگها، سالن های تولید و انبار مورد استفاده واقع می شود.
  • کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک یا ضد جرقه برای تخلیه بار الکتریسته ساکن فرموله شده است. اگرچه به طور معمول کفپوش اپوکسی عایق بار الکتریکی است و هر چه ضخامت بیشتر باشد مقاومت آن بیشتر می شود؛ اما این کفپوش با تغییر در فرمولاسیون و نحوه اجرا قابلیت عبور بارالکتریکی را نیز خواهد داشت و به نام کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک معروف شده است.

مقالات مربوط به کفپوش اپوکسی را می توانید در بخش اخبار و مقالات دنبال نمایید.

  • کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال نیز جهت سطوح بسیار تمیز بخصوص در بیمارستانها، داروسازی ها و صنایع بهداشتی و غذایی فرموله می شود.
  • کفپوش اپوکسی آنتی داست سطحی را به دست می دهد که باعث می گردد گرد و خاک در محیط از بین رفته و تمیز شدگی سطح به راحتی انجام گیرد. به طور معمول تمامی کفپوش اپوکسی آنتی داست خواهند بود و لذا به تمام انواع کفپوش اپوکسی می توان نام آنتی داست را نیز اضافه نمود.
کفپوش اپوکسی مقاوم
کفپوش اپوکسی مقاوم

تصاویر کفپوش

کفپوش اپوکسی ـ کفپوش پلی یورتان

کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش اپوکسی خودتراز شونده

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی داست

کفپوش اپوکسی پوست پرتقالی

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

معرفی کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی مقاوم

کفپوش آنتی استاتیک اصطلاحاً به کفپوشی گفته می شود که بتواند بار الکتریکی ساکن ایجاد شده در محیط را از خود عبور داده و به زمین انتقال دهد. بطور معمول اپوکسی ها عایق جریان الکتریسیته هستند و هر چه ضخامت بیشتر شود مقاومت آن بیشتر شده و میزان عایق بودن افزایش می یابد.

راه رفتن، تحرک وسایل نقلیه یا ابزار سنگین و یا هرنوع حرکت تکرار شونده در هر قسمت از کارخانه، مولد الکتریسیته ساکن خواهد بود. این بارهای الکتریکی باعث ایجاد جرقه می شوند که در محیط های حساس بسیار خطرناک می باشند.
اکثر تخلیه بار های الکتروستاتیک، ولتاژی پایین تر از ۳۵۰۰ ولت دارند که به طور کلی برای مردم غیرقابل تشخیص می باشد؛ در نتیجه ما بسیاری از تخلیه های الکتروستاتیک خطرناک را ممکن است متوجه نشویم.

با ایجاد تغییر در فرمولاسیون کفپوش، می توان کفپوش اپوکسی را هادی جریان الکتریسیته نموده و همچنین با تغییر در روش اجرا بار الکتریکی را به سطح زمین انتقال نمود.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک به صورت خودترازشونده اجرا گردیده و نسبت به کفپوش معمول حدود 20 الی 40 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک، جهت سالن های تولید و انبار مواد شیمیایی آتش گیر، سالن هایی که دستگاههای الکتریکی حساس در آن قرار داشته باشند مانند اتاق های عمل، و جهت اتاق های سرور بسیار مناسب می باشند.

این کفپوش ها علاوه بر خصوصیت آنتی استاتیک بودن تمام خصوصیات کفپوش اپوکسی را نیز دارا خواهند بود.

نحوه اجرای کفپوش های اپوکسی

لایه های تشکیل دهنده کفپوش اپوکسی شامل موارد زیر است:

  1. پرایمر اپوکسی

    این لایه با ویسکوزیته پایین جهت افزایش چسبندگی کفپوش به سطح بتن یا سایر سطوح اجرا می گردد. پرایمر اپوکسی از نوع اپوکسی پلی آمید بوده و با توجه به ویسکوزیته پایین به راحتی وارد خلل و فرج بتن شده و افزایش چسبندگی را ایجاد می کند.

  2. تسطیح کننده اپوکسی

    لایه تسطیح کننده اپوکسی همانطور که از نام آن مشخص است جهت هموار سازی سطح و همچنین افزایش مقاومت فشاری کفپوش اجرا می گردد. معمولا بیش از نیمی از ضخامت کفپوش از این لایه استفاده می گردد.

  3. بتونه اپوکسی

    بعد از اجرای لایه تسطیح کننده، بتونه اپوکسی در مناطقی که دارای پستی بلندی می باشد، اجرا می گردد. سپس سطح ساب زده شده و آماده اجرای لایه نهایی می گردد.

  4. رویه اپوکسی

    در اجرای کفپوش اپوکسی، لایه رویه اپوکسی در یک روش به صورت خودتراز شونده و با استفاده از لیسه اجرا می گردد که در این روش سطح رویه کاملا صاف و یکنواخت خواهد شد. در روش دوم لایه رویه اپوکسی با استفاده از غلطک اجرا شده و سطح نهایی به صورت پوست پرتقالی خواهد شد. همچنین در صورتیکه سطح تسطیح کننده با سیلیس اشباع گردد می توان سطح نهایی را به صورت کاملا زبر داشته تا سطحی ضد لغزش ایجاد گردد.

کاربردهای کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی مقاوم

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال بعد از اعمال، سطح کاملا صاف و یکنواختی ایجاد می کند و البته هیچ گونه درزی در سطح نیز باقی نمی گذارد. این خصوصیت باعث می شود هیچ محیطی جهت اجتماع آلودگی و میکروب بر روی سطح باقی نماند. همچنین سهولت در پاکیزگی نیز از مهمترین مزایای آن است. تمامی این موارد باعث می شود در محیط هایی که نیاز بسیار به پاکیزگی دارند، کفپوش های اپوکسی بهترین و کاربردی ترین کفپوش به حساب آیند. بیمارستان، درمانگاه، سالن تولید مواد غذایی، داروسازی، اتاق های تمیز (CLEAN ROOM)، انبار مواد غذایی و دارویی و مکان های مانند این ها، کاندیدهای مناسبی برای اعمال کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال هستند.

 اطلاعات بیشتر 

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش اپوکسی پارکینگی در حال حاضر مناسب ترین کفپوش جهت حفاظت از سطح بتن در پارکینگ های فروشگاه ها و مال ها، مراکز اداری و ساختمان های مسکونی به شمار می رود. مهم ترین عواملی که باعث شده کفپوش اپوکسی پارکینگی بتواند به این محبوبیت دست یاید موارد زیر می باشد.

  • یکپارچه، بدون درز، سهولت در پاکیزگی.
  • سطح شد آب، مقاومت فشاری سطح.
  • ضخامت کم و وزن بسیار پایین نسبت به سایر کفپوش‌ها.
  • زیبایی و قابلیت جانمایی با طرح ها و سلیقه های مختلف و قابلیت خط کشی بسیار ساده، عمر زیاد.

       اطلاعات بیشتر 

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در محل های مختلف و کاربری های متفاوت استفاده می شود. یکی از پرکاربرد ترین آنها اتاق های عمل می باشد. اتاق های عمل با توجه به دستگاههای بسیار حساس الکتریکی که در آنجا نصب می شود و نسبت به بار الکتریکی ساکن بسیار حساس می باشند، می بایستی علاوه بر اینکه سطحی کاملا تمیز داشته باشند، بار الکتریکی را نیز بتوانند از خود عبور دهند.

کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک می توانند این خصوصیت را تمام و کمال ایجاد نمایند.

این نوع کفپوش بار الکتریکی ساکن را کاملا عبور داده و با سطحی صاف و کاملا یکنواخت، اجازه تجمع و رشد میکروب در سطح را نیز نمی دهد.

اطلاعات بیشتر 

پروژه های انجام شده و در حال اجرا

کفپوش اپوکسی مقاوم

عوامل زیادی در تعیین قیمت سیستم اپوکسی تاثیرگذار است. کفپوش های اپوکسی می توانند در ضخامت ها و کیفیت های متفاوتی اجرا گردند که همین دو موضوع در قیمت نهایی کفپوش تاثیر بسزایی دارد.

ضخامت کفپوش اپوکسی

هر چه ضخامت پوشش اپوکسی بیشتر باشد، مقدار رنگ مصرفی افزایش یافته و در نتیجه قیمت نهایی افزایش خواهد یافت.

مواد اولیه کفپوش اپوکسی

مواد اولیه مصرفی در کیفیت های مختلف در دسترس می‌باشد. این مواد در کیفیت سیستم اپوکسی و در نتیجه در محصول نهایی بسیار تاثیرگذار خواهند بود. مواد اولیه ارزان قیمت ممکن است از لحاظ ظاهری در ابتدای امر کاملا مشابه محصولات گران قیمت باشند اما طول‌عمر بسیار کوتاه‌تری داشته و ترک خوردگی ها و کنده شدگی ها بیشتر حاصل از مواداولیه نامرغوب است.

فرمولاسیون کفپوش اپوکسی 

فرمولاسیون کفپوش از دیگر عوامل تاثیر گذار در کفپوش نهایی است. به سادگی می توان کیفیت و قیمت کفپوش را با دست بردن در فرمولاسیون تغییر داده و در نتیجه طول عمر کفپوش اجرایی را کاهش داد.

چسبندگی کفپوش

آزمون چسبندگی کفپوش توسط دستگاه pull off انجام می گیرد. همانطور که در تصویر مشخص است سطح کفپوش به اندازه یک سکه (2 تا پنج سانتیمتر) تحت فشار قرار گرفته و تا زمان کنده شدن توسط دستگاه فشار وارد می گردد.

انواع کنده شدن کفپوش اپوکسی

  • از سطح بتن
  • به صورت بین لایه ای
  • کنده شدن خود بتن

در صورتی که بتن کنده شده باشد یعنی چسبندگی بسیار بالا بوده و مقاومت بتن از چسبندگی کفپوش پایین تر بوده است. در صورتی که بین لایه ای بوده باشد، چسبندگی پایین می باشد و در صورتی که چسبندگی از روی سطح بتن باشد عدد حاصله تعیین کننده چسبندگی خواهد بود.

کفپوش اپوکسی ـ کفپوش پلی یورتان

قیمت کفپوش اپوکسی

عوامل موثر بر قیمت کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی قیمت های متفاوتی دارند که عوامل موثر بر قیمت کفپوش اپوکسی عبارتند از:

  1. ضخامت کفپوش اپوکسی
  2. سطح بتن یا سطح زیرآیند (بتن ماله پروانه یا بتن دستی)
  3. نحوه اجرای کفپوش اپوکسی (پوست پرتقالی، پارکینگی، صاف و صیقلی)
  4. متراژ اجرایی کفپوش اپوکسی
  5. کیفیت کفپوش اپوکسی
  6. محل اجرای کفپوش اپوکسی و فاصله آن با شرکت اجرایی

موارد بالا از مهمترین عواملی است که درقیمت کفپوش اپوکسی تاثیرگذار است که به صورت مختصر توضیح داده خواهد شد.

کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی بر اساس روش انتخابی

قیمت کفپوش اپوکسی با توجه به انتخاب یکی از روش ‏های فوق متفاوت است. سایر کاربردهای احتمالی نیز بعد از بازدید از محل اجرای پروژه کفپوش توسط متخصصین شرکت رسپاد و بررسی استانداردهای مورد نیاز، قابلیت اجرای کفپوش متناسب با شرایط را دارند.

لازم به ذکر است که شرکت مهندسی رسپاد  این شرکت با اتکا به دانش و تخصص همکاران خود، افتخار دارد به عنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی، همزمان در دو زمینه تولید و اجرای انواع پوشش های دکوراتیو، صنعتی، ترافیکی و عایق فعالیت می نماید و به صورت مستمر درحین انجام پروژه های اجرایی بزرگ، عملکرد و کیفیت محصولات خود را بررسی نموده و توسط تیم تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های پیشرفته بهبود می‌بخشد.

پروژه های کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان
کفپوش اپوکسی پارکینگ ایران مال

شرکت البرز تات

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ هتل ایران مال
کفپوش اپوکسی

شرکت مطهر صنعت

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ هتل ایران مال
کفپوش اپوکسی ـ کفپوش پلی یورتان

شرکت مقاوم سازان آرسین

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ هتل ایران مال
کفپوش اپوکسی پارکینگ

شرکت بتن شیب

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ هتل ایران مال
کفپوش اپوکسی پارکینگ ایران مال

شرکت فراپدید ستاک

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ هتل ایران مال
کفپوش اپوکسی

شرکت خاکریسه

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ هتل ایران مال
کفپوش اپوکسی ـ کفپوش پلی یورتان

شرکت آرا پارس کیش

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ زیر دریاچه ایران مال
کفپوش اپوکسی پارکینگ

شرکت مقاوم سازان آرسین

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ زیر دریاچه ایران مال
کفپوش اپوکسی پارکینگ ایران مال

شرکت ابنیه بنیس

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ زیر دریاچه ایران مال
کفپوش اپوکسی

شرکت آکام فرتاک قرن

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ زیر دریاچه ایران مال
کفپوش اپوکسی ـ کفپوش پلی یورتان

شرکت عمران سازور

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پارکینگ زیر دریاچه ایران مال
کفپوش اپوکسی پارکینگی

شبکه قرآن

بتن ریزی و تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پروژه مجتمع مهستان
تامین و اجرای کفسازی

شرکت خودروسازی سایپا

بتن ریزی و تولید و اجرای
کفپوش پلی یوریا

0مترمربع
پروژه محفظه تست سایپا
قیمت کفپوش اپوکسی

شرکت الماس تابان کیش

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پروژه پارکینگ بازار بزرگ اطلس مشهد
کفپوش اپوکسی پل عابر

شرکت زیباسازی شهر تهران

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پروژه کفپوش پل های عابر
کفپوش اپوکسی چسیت

سازمان حمل و نقل ترافیک مشهد

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی

0مترمربع
پروژه مسیر عابر پیاده و دوچرخه
رنگ پارکینگ

شرکت راه آهن تهران

تولید و اجرای
کفپوش PMMA

0مترمربع
پروژه سکوی مسافری راه آهن
کفپوش اپوکسی صنایع دارویی

شرکت داروسازی فارابی

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی و …

0مترمربع
پروژه کفپوش سالن تولید و انبار
کفپوش اپوکسی آنتی داست

شرکت داروسازی پاک دارو

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی و دیواره

0مترمربع
پروژه کفپوش سالن تولید
کاربرد کفپوش اپوکسی چیست ؟

قطار شهری مشهد (مترو)

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی

0مترمربع
پروژه خط کشی لبه سکو
کفپو اپوکسی مقاوم

مجتمع شطرنج آجودانیه

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
کفپوش پارکینگ و دیواره
شرکت رسپاد بهترین مجری کفپوش اپوکسی

شرکت پارس گرما

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

0مترمربع
کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک
کفپوش پارکینیگ

شرکت تاکسیرانی مشهد

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی

0مترمربع
پروژه کفپوش ایستگاه های تاکسی
خرید کفپوش پلی یورتان

شرکت داروسازی ابوریحان

تولید و اجرای
کفپوش اپوکسی ـ پلی یورتان

0مترمربع
پروژه کفپوش سالن تولید و انبار

کارشناسان و مشاورین حرفه ای شرکت رسپاد آمادگی دارند که در زمینه اتخاذ تصمیم برای خرید و نصب همه سیستم های اپوکسی و کفپوش های مدرن اعم از کفپوش اپوکسی مقاوم حرارتی ، کفپوش اپوکسی مقاوم شیمیایی ، کفپوش اپوکسی آنتی داست ، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک و…. برای فضاهای اختصاصی و عمومی با توجه به ویژگی های هر محیط و ابعاد هر پروژه و انتظاراتی که کارفرمایان از اجرای سیستم کفپوش دارند، مشاوره های تخصصی را ارایه کنند. شرکت رسپاد و شرکت رنگ های صنعتی ایران که اولی در زمینه تولید و اجرای انواع سیستم های اپوکسی و دومی در تولید انواع رنگ های صنعتی تخصص دارند، بهترین گزینه برای کارفرمایان محترم به شمار می روند.

Call Now Button