در ادامه این صفحه مجموعه مقالاتی را که توسط متخصصین و مهندسین کارشناس شرکت مهندسی رسپاد تهیه و تدوین شده است ملاحظه می کنید:‌

شرکت رسپاد

کفپوش اپوکسی نصب و اجرای حرفه ای

کفپوش اپوکسی بیمارستانی

کفپوش اپوکسی بیمارستانی

رایج ‌ترین کفپوش های منزل و صنایع

رایج ‌ترین کفپوش های منزل و صنایع

نظافت و نگهداری از کفپوش اپوکسی

نظافت و نگهداری از کفپوش اپوکسی

بازار جهانی کفپوش اپوکسی

بازار جهانی کفپوش اپوکسی تا سال 2030

راهنمای خرید کفپوش اپوکسی 

راهنمای خرید کفپوش اپوکسی 

پوشش خطوط لوله آب

پوشش خطوط لوله آب و سیر عملیاتی آن

تاریخچه اپوکسی

تاریخچه اپوکسی از یونان باستان تا امروز 

کفپوش اپوکسی در دکوراسیون داخلی 

کفپوش اپوکسی در دکوراسیون داخلی

کفپوش اپوکسی سه بعدی

کفپوش اپوکسی سه بعدی، قیمت و شرایط آن

کفپوش اپوکسی در صنایع دارویی

کفپوش اپوکسی و اهمیت آن در صنایع دارویی

کفپوش پلی اورتان

کفپوش پلی اورتان ، کاربردها و انواع آن در بازار

کفپوش اپوکسی بی خطر

کفپوش اپوکسی بی خطر برای سلامت انسان 

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی صنعتی و تمام آنچه باید بدانیم 

کفپوش اپوکسی خودتراز شونده

کفپوش اپوکسی خود تراز شونده و تفاوت آن با اپوکسی های غلتکی

حباب کفپوش اپوکسی

حباب کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی پارکینگ ؛

کفپوش اپوکسی پارکینگ ؛ کفپوش اپوکسی هیبریدی و کفپوش اپوکسی پلی یورتان

کفپوش اپوکسیِ ، رسپاد

کفپوش اپوکسیِ ، رسپاد و یک ماموریت ملی

کفپوش اپوکسی پلی یورتان

کفپوش اپوکسی پلی یورتان مناسب برای فضاهای بیرونی و داخلی 

رنگ زینک ریچ معدنی

رنگ زینک ریچ معدنی و آنچه باید بدانیم

اجرای پوشش های محافظتی

اجرای پوشش های محافظتی و شرایط فنی و تکنیکی آن

قیمت کفپوش اپوکسی÷

قیمت کفپوش اپوکسی تحت تاثیر چه عواملی است؟

تخصص کفپوش اپوکسی

تخصص کفپوش اپوکسی در گفتگو با مهندس جواد شایق

کفپوش اپوکسی

اجرای کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی چیست و چه مزایایی دارد؟

کفپوش اپوکسی چیست و چه مزایایی دارد؟

چه نوع کفپوش اپوکسی

چه نوع کفپوش اپوکسی برای زیرآیند یا کف سالن شما مناسب است؟

قیمت کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی و مهم ترین عوامل موثر بر آن

کفپوش اپوکسی پلیمری ، بهترین انتخاب جهت محافظت از سطح پارکینگ

کفپوش اپوکسی پلیمری پارکینگ

کفپوش سالن

کفپوش اپوکسی سالن مونتاژ ایران خودرو در فاز دوم اجرا، به رسپاد واگذار شد

گفت و گوی مجله «بسپار» با فرامرز دهقانی، مدیر عامل رسپاد بسپار آریا

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی مقاوم با قیمت مناسب و ضمانت اجرای صد درصد حرفه ای و تخصصی

اپوکسی ها در نخستین حضورشان در زندگی بشر استفاده دندانپزشکی داشتند. تاریخ اپوکسی به دهه 30 میلادی باز می گردد. در آن زمان دانشمندانی به نام های پیر کاستان، اهل کشور سوئیس و سیلوان گرینلی از آمریکا این ماده را برای اولین بار ساختند. نخستین نمونه های اپوکسی شامل مواد جامدی بودند که رنگشان کهربایی بود. این جا نقطه شروع صنعت و تاریخ عظیم اپوکسی ها بود. خیلی سریع در سراسر جهان این ماده کاربردهای زیادی یافت تا جایی که در حال حاضر افزون بر پنجاه ماده مختلف در گروه رزین های اپوکسی قراردارند و وابستگی صنایع مختلف به این مواد غیر قابل انکار است. 

بزرگترین کاربرد کفپوش اپوکسی که انواع مختلفی دارد و موارد استفاده بی شماری برای آن ها متصور است، در صنعت ساخت و ساز متمرکز است. مقبولیت اپوکسی ها در این صنعت به خاطر مقاومت بالا، سختی ذاتی و دوام مناسبی است که پوشش اپوکسی برای محافظت از سطوح و فضاهای مختلف دارد. سطوحی که از لوله کشی های تاسیسات و لوله های انتقال مایعات تا کف ها و سطوح کثیرالاستعمال در نوسان است. 

صنعت انرژی یکی از مصرف کنندگان بی چون و چرای انواع پوشش های نوین از جمله کفپوش اپوکسی است. تجهیزات و دستگاه های مختلف در همه صنایع به لطف ظرفیت هایی که اپوکسی ایجاد کرده می توانند دوام، زیبایی و بهره وری بهتری داشته باشند. برای مثال تیغه های آسیاب های بادی از جمله مواردی هستند که پوشش مناسب آن ها می تواند در جلوگیری از تخریب سریع آن ها موثر باشد. 

در بخش خودروسازی پوشش های اپوکسی برای محافظت از لایه های بیرونی خودرو ها و همین طور فضاهای کارگاهی عظیم کاربرد فراوانی دارد و به طور این صنعت به صنعت اپوکسی وابسته است. 

صنایع دریایی و هوافضا به شکل گسترده ای از محصولات گروه اپوکسی ها بهره می برد. مزیت عایق بودن اپوکسی ها باعث شده است که این محصولات به شکل معجزه واری به کمک صنعت الکترونیک بشتابد. 

در دنیای متنوع ورزش از اپوکسی ها به شکل گسترده ای استفاده می شود. کارکرد اپوکسی به عنوان پوشش پودری لوازم خانگی و همین طور قوطی های غذا و نوشیدنی باعث شده است که صنایع غذایی و خانگی به این صنعت وابستگی کاملی داشته باشد. به طور کلی در حال حاضر حضور صنعت اپوکسی به عنوان تکمیل کننده فرایند ها و تسهیل کننده تولید و بهینه سازی فضاهای مختلف در اغلب صنایع انکار ناپذیر است. 

رزین های اپوکسی که نیازمند طی کردن فرایند پخت هستند خواص مختلفی را در خود دارند. اپوکسی ها به عنوان یک ماده بادوام و پایدار در ساخت تاسیسات، سازه ها و ماشین آلاتی که نیازمند عمر طولانی هستند یک عامل و فاکتور با اهمیت به شمار می روند. 

از نظر مکانیکی اپوکسی ها به با داشتن خاصیت مکانیکی ایده آل به عنوان یک ماده سخت و در عین حال انعطاف پذیر جایگاه ممتازی دارند که نیروی چسبندگی آنها به این مزیت ها اضافه شده است. 

رزین های اپوکسی دسته ای از پیش پلیمرها و پلیمرهای حاوی بیش از یک گروه از اپوکسید ها هستند که از طریق واکنش شیمیایی در فرایندی که به عنوان پخت تعریف می شود، در ترکیب با مواد شیمیایی دیگر پردازش می شوند. منشا اغلب رزین های اپوکسی مواد نفتی هستند. به این ترتیب در حال حاضر صدها رزین در دنیای شیمی وجود دارد که برخی از آنها شهرت و کاربرد بیشتری دارند. 

امکان نگهداری طولانی رزین های اپوکسی در صورتی که با سخت کننده ها ترکیب نشوند یکی از قابلیت هایی است که این محصولات را در زمینه مصرف، بسته بندی و تولید بسیار مطلوب جلوه می نماید. 

ایمنی کار با اپوکسی ها در صورتی که حداقل دستورالعمل ها و ملاحظات حرفه ای در نظر گرفته شوند و خطر کمی که برای سلامت انسان دارند از دیگر ویژگی های این گروه از محصولات صنعتی است. 

معمولا اپوکسی در دو جزء شامل یک رزین اپوکسی و یک سخت کننده فروخته می شود که اطلاعات مربوط به ایمنی و نحوه کنترل و مصرف محصول به شکل کاملی در بروشور ها و دستورالعمل های آن وجود دارد که با رعایت آنها می توان با خیال راحت از اپوکسی در محیط های مختلف صنعتی و خانگی بهره مند شد. کار با اپوکسی ها هرچند در مراحل صنعتی و کلان، تخصص خاصی می طلبد اما بخشی از این محصولات می توانند به وسیله کاربران مبتدی نیز به کار گرفته شوند. 

درباره کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و کسب اطلاعات لازم درباره اجرای انواع کفپوش، متریال ها، کیفیت، روش ها و شیوه های عملیاتی و کلیه موارد مرتبط با صنعت کفپوش متناسب با پروژه ای که قصد آغاز آن را دارید، کارشناسان و مشاورین شرکت رسپاد بسپار آریا با چندین دهه تجربه و اجرای میلیون ها متر کفپوش موفقیت آمیز آمادگی دارند شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند. شرکت رسپاد و شرکت رنگ های صنعتی ایران با کارخانه تولیدی خود در خدمت اجرای پروژه های خرد و کلان در صنعت رنگ و کفپوش هستند.

Call Now Button